Twrde węże wody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • xrob
    Classic
    • 2008
    • 1

    Twrde węże wody

    No dobra sorry.Może troszkę poleciałem...też czasami poszaleję...i też nie mam prawka od 20 lat tylko znacznie krócej ops:
    Ale fakt faktem że w centrum Wro w środku dnia nie wjeżdża się na CZERWONYM...Ku...mać :!:
    A co do tekstu o szczeniakach to nie było do Miśka bo wiekowo nas zbyt dużo nie dzieli...ale jeśli kogoś niechcący tym sformułowaniem uraziłem to bardzo bardzo przepraszam... :P
    xrob
  • miras_72
    Classic
    • 2007
    • 12

    #2
    Twrde węże wody

    Witam
    Panowie, proszę o poradę.
    W moim silniczku AGR, TDI 90KM mam dość twrde węże. Da się je trochę ścisnąć ale czuć ciśnienie. Byłem u jednego mechanika mówi że jest żle i stwierdził uszczelkę pod głowicą, drugi powiedział że to początek przedmuchów komresji. Wczoraj byłem u trzeciego (dobry fachowiec) i powiedział że wszystko OK, że w przewodach jest około 2 atmosfery ciśnienia.
    Odkręcił korek zbiorniczka żeby popuścić ciśnienia, zakręciłgo i kazał pogazować. Trzymał ściśnięty wąż, ale przez ok. 2 minuty nie wzrosło ciśnienie więc mówi że gdyby kompresja szła do ukł. chodzenia to byłby już twardy jak beton!
    Silnik trzyma tempraturkę, nie przekracza 90 st., chodzi OK.
    I bądź tu mądry???? Kto ma rację????
    W lipcu mnie czeka trasa 700 Km i nie wiem co robić. Pomóżcie.

    Komentarz


    • #3
      nic, jeżdzic dalej.
      po twoim opisie wnioskujeze wszystko ejst ok, nie ma najmniejszego problemu z niczym.

      Komentarz

      • miras_72
        Classic
        • 2007
        • 12

        #4
        Dobrze się mówi, ale jak mi coś strzeli w drodze nad morze to mnie skroją pewnie jakąś kosmiczną ceną !!!
        może jeszcze ktoś mi coś poradzi??? Kto ma diesla?? Jak jest u was ???

        [ Dodano: Czw 17 Maj, 07 12:26 ]
        Pierwszy raz mam dieselka i nie wiem czy tak ma być , może masz i rację. Mimo wszystko dzięki!

        Komentarz

        • slg
          Classic
          • 2005
          • 26

          #5
          dopuki nie zacznie wywalac płynu zbiorniczkiem wyrównawczym , należy jezdzic , jak zacznie wywalać , trzeba zrzucać głowice i wymieniac uszczelke lub oglądać głowice.
          S3 MTM

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3777
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            jeździć dalej, do lipca jeszcze masz chwilkę czasu. Gumowe węże w układzie chłodzenia mają to do siebie, że z upływem lat guma staje się twardsza. Sprawdź gumowe przewody, jeżeli nie mają uszkodzeń, pęknięć to jest ok. Sprawdż sobie na zimnym silniku elastyczność węży i porównaj z nagrzanym. A jeżeli cię to męczy i masz trochę kasy na zbyciu to wymień je na nowe. Przy przedmuchach, w układzie chłodzenia, w zbiorniku wyrównawczym w trakcie pracy silnika płyn by się mocno wywracał-buzował.
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz


            • #7
              no widzisz, mówłem ci to samo

              Komentarz

              • miras_72
                Classic
                • 2007
                • 12

                #8
                Chyba macie rację.
                Poza tym dodam, że przelew w zbiorniczku leje cały czas tak samo i co najważniejsze, przy utrzymywaniu przez dłuższy czas obrotów na około 3000 pociągnie trochę płynu ale nie przybywa go w zbiorniczku.
                Dzięki za rady!!!

                Komentarz


                • #9
                  prosze bardzo

                  Komentarz

                  • chester121
                    L&K
                    • 2005
                    • 1053

                    #10
                    tak jak koledzy mowia
                    jesli byla by to uszczelka pod glowica
                    to raz zapowietrzyl by ci sie uklad i przestalo by dmuchac cieplym powietrzem w kabinie
                    po drugie jesli bys odkrecil korek od zbiornika wyrownawczego powinny wydobywac sie z niego babelki powietrza, no i autko by sie przegrzewalo

                    z tego co czytam zadna z tych usterek nie wystepuje wiec nie ma sie co martwic

                    Komentarz

                    • miras_72
                      Classic
                      • 2007
                      • 12

                      #11
                      Trochę się uspokoiłem. Wielkie dzięki !! :kciukgora

                      Komentarz

                      Pracuję...